• 11-10-2022, 08:32:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İstanbul'a geldim geleli bir kırgınlık vardı son 2 gündür burun çekme öksürme günde 30 40 kez hapşurma göz sulanması ateş çıkması derken bir çok sebep var ve su an titreyerek yazıyorum ama hastane doluluk oranları malum ve hiçbir yer bilmiyorum Çarşamba ders bitince Ankara'ya gitmeyi düşünüyorum sizce durum nedir Corona mi grip mi ?
  • 11-10-2022, 08:35:12
    #2
    Geçmiş olsun hocam korona servisinden test vermenizi öneririm. Test sonucu çıkmadan kimse bilemez herkeste farklı semptomlar gösteren bir hastalık maalesef.
  • 11-10-2022, 08:35:44
    #3
    aslında bir öksürürürseniz anlaya biliriz !
  • 11-10-2022, 08:36:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Altuğ Gündoğdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam korona servisinden test vermenizi öneririm. Test sonucu çıkmadan kimse bilemez herkeste farklı semptomlar gösteren bir hastalık maalesef.
    Hem toplu taşıma aşırı kalabalık hem kanalizasyon kokan metro var cidden aşırı sorun var yani hastane en yakın göremedim bilemiyorum ne yapsam sağlık ocağında alırlar mı
  • 11-10-2022, 08:37:08
    #5
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem toplu taşıma aşırı kalabalık hem kanalizasyon kokan metro var cidden aşırı sorun var yani hastane en yakın göremedim bilemiyorum ne yapsam sağlık ocağında alırlar mı
    Sağlık ocağından test alınmıyordu en son şuan durum ne bilmiyorum.
  • 11-10-2022, 08:37:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Biproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında bir öksürürürseniz anlaya biliriz !
    Valla mizahi olmaz hocam o derece çok kötüyüm yani Ankara soğuğunda tshirtle gezen ben burda yorgan altında donuyorum
  • 11-10-2022, 08:37:17
    #7
    Şu ara dönemsel bir soğuk algınlığı furyası var. Ateş olması düşündürücü ama C vitamini ve takviye ürünler alıp, güzel beslenerek 3 4 gün içinde atlatabilirsiniz. Kuşku varsa test verilebilir, 1 saat içinde çıkıyor merkezi yerlerde.
  • 11-10-2022, 08:38:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu ara dönemsel bir soğuk algınlığı furyası var. Ateş olması düşündürücü ama C vitamini ve takviye ürünler alıp, güzel beslenerek 3 4 gün içinde atlatabilirsiniz. Kuşku varsa test verilebilir, 1 saat içinde çıkıyor merkezi yerlerde.
    Dün acile bir gideyim dedim hocam göz ucu ile baktım en kotu 200 kişi vardi o sırayı bekleyene kadar sabah olabilirdi yani hangi hastane bilmiyorum ama baya doluydu
  • 11-10-2022, 08:39:27
    #9
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'a geldim geleli bir kırgınlık vardı son 2 gündür burun çekme öksürme günde 30 40 kez hapşurma göz sulanması ateş çıkması derken bir çok sebep var ve su an titreyerek yazıyorum ama hastane doluluk oranları malum ve hiçbir yer bilmiyorum Çarşamba ders bitince Ankara'ya gitmeyi düşünüyorum sizce durum nedir Corona mi grip mi ?
    Merhabalar,

    Hocam belirtilerinizin ateş ve göz sulanması hariç eşimde var doktora gitti çok kötü üşütmüşsün dedi 2 gün rapor vitamin falan verdi.
    2 haftada daha yeni geçti.

    Ama sizinki Covid olabilir acilden bir görünün zaten duruma göre sizi yönlendirirler diye düşünüyorum test için.
    Ama sakın ihmal etmeyin takın maskenizi gidin