Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu ara dönemsel bir soğuk algınlığı furyası var. Ateş olması düşündürücü ama C vitamini ve takviye ürünler alıp, güzel beslenerek 3 4 gün içinde atlatabilirsiniz. Kuşku varsa test verilebilir, 1 saat içinde çıkıyor merkezi yerlerde.
Dün acile bir gideyim dedim hocam göz ucu ile baktım en kotu 200 kişi vardi o sırayı bekleyene kadar sabah olabilirdi yani hangi hastane bilmiyorum ama baya doluydu