Altuğ Gündoğdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam korona servisinden test vermenizi öneririm. Test sonucu çıkmadan kimse bilemez herkeste farklı semptomlar gösteren bir hastalık maalesef.
Hem toplu taşıma aşırı kalabalık hem kanalizasyon kokan metro var cidden aşırı sorun var yani hastane en yakın göremedim bilemiyorum ne yapsam sağlık ocağında alırlar mı