Ben göreve başladıktan sonra yaptirmistim hiç bir sorun olmadı yıllarca. Tabi o zamanlar sağlık kontrolünden geciyorduk sanırım 2 ya da 3 yılda birdi. Ona da girdim dövmeli olarak sorun etmedi doktor. Ama öğrencilik öncesi komple bakıyorlar sağlık muayenesinde. O zaman varsa sorun demektir. Göreve başladıktan sonra sorun yok.
Ben göreve başladıktan sonra yaptirmistim hiç bir sorun olmadı yıllarca. Tabi o zamanlar sağlık kontrolünden geciyorduk sanırım 2 ya da 3 yılda birdi. Ona da girdim dövmeli olarak sorun etmedi doktor. Ama öğrencilik öncesi komple bakıyorlar sağlık muayenesinde. O zaman varsa sorun demektir. Göreve başladıktan sonra sorun yok.
Normal askerlik görevini yapacaksan engel değil, ama yok ben askerden sonra veya askerdeyken sınavlara girip profesyonel olacağım dersen de dövmeyi sildirmen gerek.
Zamanında girmediğim mülakat kalmadı. Bizzat şahit oldum hem polislikte hem askerlikte ön sağlıkta patır patır elediler dövmeli olanları. Hatta yüzünde çok sayıda ben varsa, büyük ben varsa onları bile elediler. İşin özü, dövme direkt elenme sebebidir.