• 10-10-2022, 11:16:38
    #19
    Sağ kolumda kocaman bir dövme ile ben yedek subay olarak askerlik yaptım.
    Kalifikasyonum, sınav puanım vs iyiydi muayene de sorun yapmadılar.
    Ama terhis olmayıp kalsaydım bilmiyorum ne olurdu.
  • 10-10-2022, 20:29:50
    #20
    En iyisi sanırım
    Teşekkür ederim yorumlarınız için