Sağ kolumda kocaman bir dövme ile ben yedek subay olarak askerlik yaptım.
Kalifikasyonum, sınav puanım vs iyiydi muayene de sorun yapmadılar.
Ama terhis olmayıp kalsaydım bilmiyorum ne olurdu.