imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben göreve başladıktan sonra yaptirmistim hiç bir sorun olmadı yıllarca. Tabi o zamanlar sağlık kontrolünden geciyorduk sanırım 2 ya da 3 yılda birdi. Ona da girdim dövmeli olarak sorun etmedi doktor. Ama öğrencilik öncesi komple bakıyorlar sağlık muayenesinde. O zaman varsa sorun demektir. Göreve başladıktan sonra sorun yok.
Aklımda bulunduracağım teşekkürler