Avukat Arkadaşlara Hukuk Sorum Var
31
●1.160
- 08-10-2022, 16:05:56Farura kesmediğimi konunun hangi bölümünden esinlendini hocamWolfblack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şirketim var ve güzel miktarda her ay vergi veriyorum - 08-10-2022, 18:31:38Faturasız işlem asla yapmıyorum hocamU9ursa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2022, 05:08:46whatsapp vs. önemli değil sözle bile anlaşma olur.
fakat sizin durumda müşteri ile mahkemelik olursanız ödemesini geri alır diye düşünüyorum
verdiğiniz hizmeti faturalandırmış bile olsanız ortada bir sıkıntı var. (iademiz yok, telafisi yok gibi) bir şekilde çıkış bulamazsınız.
bence orta noktayı bulun bir çözüm üretin. müşteri ile de sıkıntı yaşamayın. avukatıdır şudur budur, bilirkişi ile masraf büyür.
ne kadarlık bir işlem bilmiyorum. ama bence hızlıca çözebilirsiniz.
kolay gelsin.
