U9ursa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret zamanında fatura kestiyseniz tamamen siz haklısınız. Delil: whatsapp, fatura Tecrübe ile sabittir.

Fatura kesmediyseniz vah sizin halinize geçmiş olsun.
Faturasız işlem asla yapmıyorum hocam