whatsapp vs. önemli değil sözle bile anlaşma olur.
fakat sizin durumda müşteri ile mahkemelik olursanız ödemesini geri alır diye düşünüyorum
verdiğiniz hizmeti faturalandırmış bile olsanız ortada bir sıkıntı var. (iademiz yok, telafisi yok gibi) bir şekilde çıkış bulamazsınız.
bence orta noktayı bulun bir çözüm üretin. müşteri ile de sıkıntı yaşamayın. avukatıdır şudur budur, bilirkişi ile masraf büyür.
ne kadarlık bir işlem bilmiyorum. ama bence hızlıca çözebilirsiniz.
kolay gelsin.