• 01-10-2022, 01:26:07
    #1
    Şöyle bi araştırdımda Çerkezköy’de yazılım / Bilişim firması pek yok. Sizce böyle bir firma açılması gerekiyor mu? İhtiyaç var mıdır ?
    Çerkezköy’de oturan kardeşlerimin düşüncesini merak ediyorum
  • 01-10-2022, 01:27:04
    #2
    Ofis tutarsanız kiranıza ortak olup kendime masa çekmeyi düşünürüm tabi sizde düşünürseniz.
  • 01-10-2022, 01:27:43
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cenkkarakol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bi araştırdımda Çerkezköy’de yazılım / Bilişim firması pek yok. Sizce böyle bir firma açılması gerekiyor mu? İhtiyaç var mıdır ?
    Çerkezköy’de oturan kardeşlerimin düşüncesini merak ediyorum
    buradayızz
  • 01-10-2022, 01:27:48
    #4
    Sizin için. 🏆
    Buradayız
  • 01-10-2022, 01:29:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben Çerkezköy e gidiyom 😁
  • 01-10-2022, 01:30:04
    #6
    MangirTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradayız
    Çerkezköy Belediye Başkan adayı 😁
  • 01-10-2022, 01:30:22
    #7
    MangirTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradayız
    bana da ordan bir kurumsal
  • 01-10-2022, 01:30:57
    #8
    Sizin için. 🏆
    Letyoudown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana da ordan bir kurumsal
    Kapımız açık 👀 neden olmasın
  • 01-10-2022, 01:34:17
    #9
    BuyW.NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofis tutarsanız kiranıza ortak olup kendime masa çekmeyi düşünürüm tabi sizde düşünürseniz.
    Neden olmasın ? 💪Yaz istersen profilimdeki wp den