BuyW.NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ofis tutarsanız kiranıza ortak olup kendime masa çekmeyi düşünürüm tabi sizde düşünürseniz.
Neden olmasın ? 💪Yaz istersen profilimdeki wp den