Şöyle bi araştırdımda Çerkezköy’de yazılım / Bilişim firması pek yok. Sizce böyle bir firma açılması gerekiyor mu? İhtiyaç var mıdır ?
Çerkezköy’de oturan kardeşlerimin düşüncesini merak ediyorum