ÅŸu an 30.200₺ nakit avansım çöp olmuÅŸ durumda, toplayabilecek durumda deÄŸilim. Ne yapmam gerekiyor çok merak ediyorum, siz olsanız ne yapardınız?
İş Bankası Nakit Avans.
12
●554
- 28-09-2022, 15:52:11Maximum Genç Çalışan Kart adı altında, Kredi Kartı aldım 30.200₺ limit tanımladılar. Bankalarla aram pek iyi deÄŸildir, ama ne hikmetse tanımladılar o meblağı. Ben de bir iÅŸe kalkıştım ve elimde patladı
ÅŸu an 30.200₺ nakit avansım çöp olmuÅŸ durumda, toplayabilecek durumda deÄŸilim. Ne yapmam gerekiyor çok merak ediyorum, siz olsanız ne yapardınız?
- 28-09-2022, 15:56:26Hocam sorması ayıp 30.200-TL ile nasıl bir işe kalkıştınız da çöp oldu kredi kartıylathebestways adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2022, 15:56:52Åžu an beÅŸ kuruÅŸsuzum ,parayı katlayabildim açıkası 5.000'i 36.000₺'ye kadar yükselttim fakat ÅŸeytana uydum sanırım, ya da kendimde deÄŸildim iÅŸte bir gece ansızın parayı sıfıra çektim.Supersonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Åžu an 30.200₺ içerideyim, 5 kuruÅŸta param yok
- 28-09-2022, 16:50:42Selamlar, her ay en kötü asgari tutarı ödemenizden başka bir çözüm gözükmüyor. Bir de bankayla görüşün isterseniz belki ertelemeli ödeme seçeneklerinden yararlandırırlar. Umarım bu zor zamanlardan bir an evvel kurtulursunuz.
Bu arada İş Bankası çok kolay kart ve kredi veriyor. Limit arttırımlarını da çok yüksek seviyelerde yapıyor. Ben böyle banka görmedim, bizzat müşterisiyim.