thebestways adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maximum Genç Çalışan Kart adı altında, Kredi Kartı aldım 30.200₺ limit tanımladılar. Bankalarla aram pek iyi değildir, ama ne hikmetse tanımladılar o meblağı. Ben de bir işe kalkıştım ve elimde patladı şu an 30.200₺ nakit avansım çöp olmuş durumda, toplayabilecek durumda değilim. Ne yapmam gerekiyor çok merak ediyorum, siz olsanız ne yapardınız?
Hocam sorması ayıp 30.200-TL ile nasıl bir işe kalkıştınız da çöp oldu kredi kartıyla