Selamlar, her ay en kötü asgari tutarı ödemenizden başka bir çözüm gözükmüyor. Bir de bankayla görüşün isterseniz belki ertelemeli ödeme seçeneklerinden yararlandırırlar. Umarım bu zor zamanlardan bir an evvel kurtulursunuz.

Bu arada İş Bankası çok kolay kart ve kredi veriyor. Limit arttırımlarını da çok yüksek seviyelerde yapıyor. Ben böyle banka görmedim, bizzat müşterisiyim.