• 28-09-2022, 11:51:18
    #1
    merhaba 2-3 gün sonra süperlig paketim bitecek. 139 tl teklif ettiler 12 aylık. Fakat arkadaşım 1 ay önce 79 a aldığını söyledi. Bende arayıp iptal edeceğimi söyledim. Şuana kadar dönüş olmadı. Önerisi tavsiyesi olan varmı?
  • 28-09-2022, 11:57:06
    #2
    hocam sorunuz ile ilgisi yok ama aylık ne kadar ödüyorsunuz süper lig maçlarına yoksa yıllık mıdır bu 139 tl
  • 28-09-2022, 11:57:10
    #3
    Ben haziranda 69₺ den yeniledim, hiç bir zaman 139₺ etmez bu digiturk.
  • 28-09-2022, 12:01:46
    #4
    Vallahi bu fiyatlara ben de bir anlam vermiş değilim. Arkadaşlar 69 79TL den bahsediyor bana sunulan tekliflerde hiç böyle bir rakamlar duymadım. İlk 3 ay 59TL sonraki aylar 159TL dediler en son.
  • 28-09-2022, 12:04:53
    #5
    Merhaba, Hangi paketi kullaniyorsun?
    Ben sezonluk taraftar paketi kullaniyorum 64.00 TL veriyorum aylik.
    Belki arkadasinizin kullandigi paket farklidir.
  • 28-09-2022, 12:20:38
    #6
    İptal talebi verin iptal sürecinde 3 farklı aşamada aranıp teklif veriliyor.
    İlk iptal talebi - iptale giderken(evrak vs) - iptal den 2 hafta sonra.
    Her kademede farklı teklifle geliyorlar.
  • 28-09-2022, 13:09:34
    #7
    Bana 12 aylık 119 tl teklifde bulundular bende iptal edilmesini istedim daha dönüş olmadı arkadaşlar.
    Ncc hocam artık kendileriden tel bekliyoruz