merhaba 2-3 gün sonra süperlig paketim bitecek. 139 tl teklif ettiler 12 aylık. Fakat arkadaşım 1 ay önce 79 a aldığını söyledi. Bende arayıp iptal edeceğimi söyledim. Şuana kadar dönüş olmadı. Önerisi tavsiyesi olan varmı?