• 27-09-2022, 17:31:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Aliexpress üzerinden telefon ekranı sipariş verdim nerdeyse ürün ile aynı fiyatta vergi çıktı. 278 TL ye ürünü aldım fakat 272 TL vergi çıktı bu nasıl olabilir acaba. Ya da vergi cennetin de mi yaşıyoruz.
    Aldığım ürün

    Çıkan vergi ücreti

    Bide aliexpress üzerinden sipariş tamamlandı yazıyor fakat ürünü teslim almadım anlaşmazlık açtım red edildi, fakat takip numarasını sorguladım zaman ptt takip kodu çıkıyor ve ptt sitesinden o takip kodu ile sorguladığım zaman şubede, zimmet edildi olarak gözüküyor. Bugün şubeye gittiğim zaman yarın teslim edilir denildi.
  • 27-09-2022, 17:33:48
    #2
    tek gelirimiz vergiler ve turistler yapacak bir şey yok
  • 27-09-2022, 17:36:03
    #3
    arif42can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Aliexpress üzerinden telefon ekranı sipariş verdim nerdeyse ürün ile aynı fiyatta vergi çıktı. 278 TL ye ürünü aldım fakat 272 TL vergi çıktı bu nasıl olabilir acaba. Ya da vergi cennetin de mi yaşıyoruz.
    Aldığım ürün

    Çıkan vergi ücreti

    Bide aliexpress üzerinden sipariş tamamlandı yazıyor fakat ürünü teslim almadım anlaşmazlık açtım red edildi, fakat takip numarasını sorguladım zaman ptt takip kodu çıkıyor ve ptt sitesinden o takip kodu ile sorguladığım zaman şubede, zimmet edildi olarak gözüküyor. Bugün şubeye gittiğim zaman yarın teslim edilir denildi.

    Vatan gibisi yok. Bence hic ugrasmaya gerek yok. burdan almanda fayda var.
  • 27-09-2022, 17:36:39
    #4
    Hocam Amazon yurtdışı sitesinde bazı ürünlerde ürünün 2 katı fiyatı vergi geçiriyorlar. Yani ürün 500 lira ise 1500 lira oluyor. Türk milletinin kaderi fakirlik sanırım.
  • 27-09-2022, 17:38:15
    #5
    iusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatan gibisi yok. Bence hic ugrasmaya gerek yok. burdan almanda fayda var.
    Adam sana diyorki bana diyor geçiriyorlar diyor, sen vatan millet sakarya diyorsun, neden geçirdiğini sorgulamıyorsun. İyi misiniz siz?
  • 27-09-2022, 17:48:48
    #6
    Yazıklar olsun, isyan ettiğiniz şeye bakın! Siz bu kadar vergi vermezseniz meclise uyumak için giden milletin seçtiği ama kendisini peygamber sanan millet vekillerinin altına kim audi a8 alıp yakıt parasını karşılayacak.
  • 27-09-2022, 17:53:58
    #7
    TasarimciGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam sana diyorki bana diyor geçiriyorlar diyor, sen vatan millet sakarya diyorsun, neden geçirdiğini sorgulamıyorsun. İyi misiniz siz?
    Gayet iyiyim. Kendi vatanından alsın istiyor devlet. Neyi fena bunun? Kimse kimseyi zorlamiyor hocam gider alir bekler gunlerce ve gumruk oder. Ne gerek var gözüyle görsün alsın. bu budur. Bence .hayirli paylasimlar hocam.
  • 27-09-2022, 19:31:31
    #8
    iusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet iyiyim. Kendi vatanından alsın istiyor devlet. Neyi fena bunun? Kimse kimseyi zorlamiyor hocam gider alir bekler gunlerce ve gumruk oder. Ne gerek var gözüyle görsün alsın. bu budur. Bence .hayirli paylasimlar hocam.
    Bu her durum için geçerli mi sizce? Bunca zaman arabanın asıl fiyatının 2 katı da vergi ödeyerek araba aldık, ülkenin arabası vardı da biz mi almadık. Bilgisayar, telefon üretiyoruz da bizim mi haberimiz yok. Bu kadar dışa bağımlı bir ülke haline gelip bu kadar vergi olması doğal mı yani?
    Söylediklerinizin tam aksine kendi vatanından alsın değil yurtdışından aldın biz daha çok kazanalım politikası var. Mercedes ürettiği bir arabadan 100 bin dolar kazanırken devletimiz 200bin dolar kazanıyor.
  • 28-09-2022, 00:56:19
    #9
    iusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet iyiyim. Kendi vatanından alsın istiyor devlet. Neyi fena bunun? Kimse kimseyi zorlamiyor hocam gider alir bekler gunlerce ve gumruk oder. Ne gerek var gözüyle görsün alsın. bu budur. Bence .hayirli paylasimlar hocam.
    bu çagda hala yakınındaki bi yerden gidip alsın tarzı bi cümle görmek beni gerçekten üzüyor,üstelik böyle bi forumda...insanlar neden türkiyeden almak istemiyor,yurt dışından daha ucuza almaya çalışıyor,neden bu kadar vergisi var bunun gibi sorular sormak daha mantıklı ama neyse...