Gayet iyiyim. Kendi vatanından alsın istiyor devlet. Neyi fena bunun? Kimse kimseyi zorlamiyor hocam gider alir bekler gunlerce ve gumruk oder. Ne gerek var gözüyle görsün alsın. bu budur. Bence .hayirli paylasimlar hocam.
bu çagda hala yakınındaki bi yerden gidip alsın tarzı bi cümle görmek beni gerçekten üzüyor,üstelik böyle bi forumda...insanlar neden türkiyeden almak istemiyor,yurt dışından daha ucuza almaya çalışıyor,neden bu kadar vergisi var bunun gibi sorular sormak daha mantıklı ama neyse...