Merhaba arkadaşlar. Aliexpress üzerinden telefon ekranı sipariş verdim nerdeyse ürün ile aynı fiyatta vergi çıktı. 278 TL ye ürünü aldım fakat 272 TL vergi çıktı bu nasıl olabilir acaba. Ya da vergi cennetin de mi yaşıyoruz.
Aldığım ürün
Çıkan vergi ücreti
Bide aliexpress üzerinden sipariş tamamlandı yazıyor fakat ürünü teslim almadım anlaşmazlık açtım red edildi, fakat takip numarasını sorguladım zaman ptt takip kodu çıkıyor ve ptt sitesinden o takip kodu ile sorguladığım zaman şubede, zimmet edildi olarak gözüküyor. Bugün şubeye gittiğim zaman yarın teslim edilir denildi.
Vatan gibisi yok. Bence hic ugrasmaya gerek yok. burdan almanda fayda var.