Trendyolda Mağaza Açacağım ?
11
●348
- 26-09-2022, 23:46:09Tabi ki iş yapar neden yapmasın, önemli olan kaliteli ürün bulmanız ve kar oranınızın yüksek olması.
- 26-09-2022, 23:47:342. 3. sınıf gibi ama zamanla tabikide sermaye oluşturdukça 1. kaliteye çıkaracagızVohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2022, 23:57:13Hocam %18 KDV + %14-18 arası komisyon alıyor Trendyol satıcı olduğumdan dolayı biliyorum kar oranınız yüksek olması lazım iyi bir hesap yapılması lazım yoksa daha kotu yerlere gidersiniz müşteri memnuniyeti çok önemli trendyolda trendyolun kendi kargosu var Tex ama isterseniz daha sağlam iş yapayım daha sağlam mallarım teslim olsun derseniz önerim Bolt kargodur hocam petshop işi yapan biri olarak sürekli patlak gelmese MNG, Sürat, HepsiJet çığır açıyor ezik ve patlak geliyor mallar Bolt kargoda 1 tane bile iade gelmedi çok sağlam ekipleri mevcut aklınızda başka bir soru olursa yine belirtirseniz yardımcı olurum
- 27-09-2022, 00:29:20Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aracı mng ile anlaşmamız var o konudan yana sorun yok ezilme vs gibi yiyecek olmayacagı için ondan yanada sorun yok %20 komisyon alıcak ve kdv %8 diye biliyorum yanlışım yok ise veya başka önereceginiz pazar yeri varmı ve kendi instagram sayfalarım ve web sitem var bir çok yerdende devam edecegim satmaya trendyol artımız olacak yani ve alış fiyatının 4 katı fazlası koyarsam 2 katı anca kar ediyorum tüm giderler vs çıktıktan sonra
- 27-09-2022, 00:43:55Hocam web siteniz varsa ve ürünleri daha az komisyon ile satmak istiyorsanız şöyle bir fikrim var. Web sitenize instgram,tiktok Facebook üzerinden sponsor çıkışı yapın. Extra olarak Trendyol değilde tredyola ait olan dolap uygulaması kullanın dolap uygulaması üzerinden öne çıkar paketleri var 50 ürün öne çıkartma paketi 50 TL komisyonu da düşük tredyola göre. Dolap uygulamasına bir göz atın bence bol kazançlarzafer34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2022, 01:00:07degerlendirilebilir hocam öneriler için teşekkürler bakalım bi kaç ay sonra inşallah buraya tekrar bi konu açıp son durumları iyi şekilde konuşuruz teşekkür ederim sagolunHalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle