hocam aracı mng ile anlaşmamız var o konudan yana sorun yok ezilme vs gibi yiyecek olmayacagı için ondan yanada sorun yok %20 komisyon alıcak ve kdv %8 diye biliyorum yanlışım yok ise veya başka önereceginiz pazar yeri varmı ve kendi instagram sayfalarım ve web sitem var bir çok yerdende devam edecegim satmaya trendyol artımız olacak yani ve alış fiyatının 4 katı fazlası koyarsam 2 katı anca kar ediyorum tüm giderler vs çıktıktan sonra
Hocam web siteniz varsa ve ürünleri daha az komisyon ile satmak istiyorsanız şöyle bir fikrim var. Web sitenize instgram,tiktok Facebook üzerinden sponsor çıkışı yapın. Extra olarak Trendyol değilde tredyola ait olan dolap uygulaması kullanın dolap uygulaması üzerinden öne çıkar paketleri var 50 ürün öne çıkartma paketi 50 TL komisyonu da düşük tredyola göre. Dolap uygulamasına bir göz atın bence bol kazançlar