Hocam %18 KDV + %14-18 arası komisyon alıyor Trendyol satıcı olduğumdan dolayı biliyorum kar oranınız yüksek olması lazım iyi bir hesap yapılması lazım yoksa daha kotu yerlere gidersiniz müşteri memnuniyeti çok önemli trendyolda trendyolun kendi kargosu var Tex ama isterseniz daha sağlam iş yapayım daha sağlam mallarım teslim olsun derseniz önerim Bolt kargodur hocam petshop işi yapan biri olarak sürekli patlak gelmese MNG, Sürat, HepsiJet çığır açıyor ezik ve patlak geliyor mallar Bolt kargoda 1 tane bile iade gelmedi çok sağlam ekipleri mevcut aklınızda başka bir soru olursa yine belirtirseniz yardımcı olurum