olur mu?
3 Ekimde üniversiteye başlayacağım, Kayseri üniversitesi bilgisayar mühendisliği 1. sınıf olarak ama henüz bilgisayar alamadım ve şu anki durumdan ötürü alamıyorum ve uzun süre de alamayacağım. Sizce kişisel bilgisayar aşırı derecede gerekli mi yoksa hani 1 sene kadar İnternet kafede olsun üniversitede olsun ortak bilgisayar kullansam iş görür mü?
Bilgisayarsız bilgisayar mühendisi
16
●792
- 25-09-2022, 23:42:44
- 25-09-2022, 23:47:28Allah yardımcın olsun genç. insallah atanır ve nicelerine okumasi icin kendi dustugun durumun acisini cikartircasina yardımcı olursun. Türkiyede ne yazıkki inanırım olurda bilgisayarsız bilgisayar blm ogrencisi.ynsemrekrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yolun açık olsun. - 25-09-2022, 23:50:07Hocam biraz bilgi verebilir misiniz sizden rica etsemr10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2022, 23:53:33Allah razı olsun hocam inşallahiusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2022, 23:55:28Kiralamadan kasıt şu firma hocamynsemrekrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://adeks.net/bilgisayar-kirala/
Yada letgidan 500-700 arası bir netbook bulup aşağıdaki Amazon da bir sanal sunucu açıp kullanabilirsiniz belli bir krediyi ücretsiz sağlıyor.
https://youtu.be/p0hYdODTuO8
Yada forumda bu hesaplarda staa lardan rica edebilirsiniz belki ücretsiz sağlayan olabilir. Yani satın almadan yada. Utcenizi yormadan bu iki fikir aklıma geldi - 25-09-2022, 23:56:33kiralama taksitli alma ile hemen hemen ayniya denk geliyor hocam, sanal sunucu işine bi bakayım çok teşekkür ederimr10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2022, 23:59:36Şöyle bir bilgisayar işinizi görecektir (ilanla bir ilgim yok) uzak masaüstü yapar sanal sunucuda rahat işinizi yaparsiniz belki gorumdada güçlü sanal sunucular konusunda destek olacaklar olabilir. Eğitim için kullanacaksınız halı hazirdaynsemrekrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...53656847/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...53586904/detay