olur mu?
3 Ekimde üniversiteye başlayacağım, Kayseri üniversitesi bilgisayar mühendisliği 1. sınıf olarak ama henüz bilgisayar alamadım ve şu anki durumdan ötürü alamıyorum ve uzun süre de alamayacağım. Sizce kişisel bilgisayar aşırı derecede gerekli mi yoksa hani 1 sene kadar İnternet kafede olsun üniversitede olsun ortak bilgisayar kullansam iş görür mü?