ynsemrekrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olur mu?
3 Ekimde üniversiteye başlayacağım, Kayseri üniversitesi bilgisayar mühendisliği 1. sınıf olarak ama henüz bilgisayar alamadım ve şu anki durumdan ötürü alamıyorum ve uzun süre de alamayacağım. Sizce kişisel bilgisayar aşırı derecede gerekli mi yoksa hani 1 sene kadar İnternet kafede olsun üniversitede olsun ortak bilgisayar kullansam iş görür mü?
Ayrıca Kayseri için part time işler oluyor mu hani çalışıp almayı düşündüm eğer böyle bir imkan varsa
Allah yardımcın olsun genç. insallah atanır ve nicelerine okumasi icin kendi dustugun durumun acisini cikartircasina yardımcı olursun. Türkiyede ne yazıkki inanırım olurda bilgisayarsız bilgisayar blm ogrencisi.
Yolun açık olsun.