• 25-09-2022, 14:50:10
    #55
    Kendi kedimin ismini önereyim, Lupsy 😊 beğenip kullanmak isterseniz ödüle gerek yok hocam forumdan ihtiyacı olan birine veya bir kuruma bağış yapabilirsiniz umarım sağlıklı mutlu olur hep sizinle 😊
  • 25-09-2022, 14:51:16
    #56
    Şila 🙂
  • 25-09-2022, 16:27:30
    #57
    Müezza "söylenene göre İslam peygamberi Muhammed'in kedisidir. "
  • 25-09-2022, 16:31:13
    #58
    lecy (lesi) olabilir
  • 25-09-2022, 17:45:42
    #59
    Dixi
  • 25-09-2022, 17:47:56
    #60
    iyisite.NET
    Ölen kendimin adını koymak ister misiniz ? Sipsi
  • 25-09-2022, 17:53:24
    #61
    Merhabalar hocam.Benim dişi kedimin ismi KONTES. Prenses gibi olduğu için bu ismi koyduk düşünebilirsiniz
  • 25-09-2022, 19:55:59
    #62
    çilek yada lucy..
  • 25-09-2022, 21:03:51
    #63
    ismi Kaşık : ) olsun