Kendi kedimin ismini önereyim, Lupsy 😊 beğenip kullanmak isterseniz ödüle gerek yok hocam forumdan ihtiyacı olan birine veya bir kuruma bağış yapabilirsiniz umarım sağlıklı mutlu olur hep sizinle 😊