Bazı arkadaşlar direkt whatsapp numarası istiyor ve bende whatsapp kullanmadığımı belirterek buradan iletişim kurabiliriz tarzında bir cevap yazıyorum.
Bu cevaptan sonra iletişimi direkt kesiyorlar. Bu tarz davranışlara hiç iyi niyetle bakamıyorum
Siz ne düşünüyorsunuz?İnsanların daha hızlı iletişim için wp istemesiyle tabi ki bir problemim yok ama kullanmadığımı belirttiğimde bunun yanıtsız kalması bende şüphe uyandırıyor.
bende ibanın var,hesabı hazırla ben ibana para atıyorum diyorum.adam bana whatsapp a gel diyor,vazgeçmek geçiyor içimden.ki kaç defa bu şekilde alım yaptıgım/yapacagım kişilerden vazgeçtim bu yüzden ve gidip whatsapp diye diretmeyenlerden alım yaptım