ben de sinir oluyorum whatsapp meselesine.abi detaylı/uzun bi iş olunca lafım yok hani pm ile ugraşmak istememek normaldir.ama adama elinde bişeyin fiyatını soruyorum sadece,yada her ay aldıgım bi lisansın süresi bitti yenisini gönder diyorum.adamla her ay whatsapp konusunda tartışıyoruz

bende ibanın var,hesabı hazırla ben ibana para atıyorum diyorum.adam bana whatsapp a gel diyor,vazgeçmek geçiyor içimden.ki kaç defa bu şekilde alım yaptıgım/yapacagım kişilerden vazgeçtim bu yüzden ve gidip whatsapp diye diretmeyenlerden alım yaptım

sevmiyorum,kullanmıyorum telefon.dogru dürüst,ailem aradıgında dahi telefonu açmayın bi insanım.pcden dahi olsa whatsapp a girince online görenler mesaj atıyor,arıyor filan.görüp cevap vermesen ayrı sıkıntı filan.ugraştırmayın abi herşeyde böyle