kosgeb ileri girişimcilik kuruluna girdim
21
●1.144
- 23-09-2022, 15:53:27İlk olarak geleneksel ve ileri girişimcilik eğitimlerini almanız lazım.dnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonrasında şirket kurup proje hazırlamanız gerekmekte.Tabi şirketinizin ve projenizin uyumlu nace kodlarına sahip olması gerekiyor aynı zamanda kendinizde o sektöre ait geçmişinizin olması gerekmektedir. - 23-09-2022, 16:43:22girişimci için bunları yaptıktan sonra kosgebten destek beklemek biraz garip. şahsım adına bu işlemleri yaptıktan sonra kredi alıp kısa sürede geri ödemek daha basit geliyor kosgebin saçmalıkları bitmiyor.worksd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şirket kuruluş desteği almak için önce şirketi kurmuş olmak gerekiyor böyle saçmalık mı olurmuş - 23-09-2022, 16:49:04Size katılıyorum fakat şirket kurmanın öyle ciddi bir maliyeti bulunmamakta ,kosgebi bu yola tetikleyen de kosgebin ilk yıllarında ki hibelerinde kontrolsüzlükten kaynaklı poşet şirketlerin yüksek tutarlarda hibe almaları.FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2022, 16:57:37sonuç olarak denetim olmayan yerde afedersiniz toto tuman tutmazmış. ne kadar çabalarsa çabalasınlar denetlemedikleri sürece o poşet şirketler devam edecek.worksd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradan hibe desteği alanlar aldıktan sonra herşeyi nakite çevirip 1 yıl sonra battık süsü veremiyorlar mı sanki? adam akıllı denetçiler olsa kimse böyle birşeye girişmek istemez.
kaynak var, eğitim var, destek var fakat olması gereken denetim "yok" - 23-09-2022, 18:13:10Süreç ne kadar sürdü hocam totalde kuruluşunuzdan itibaren kurula girene kadar?worksd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2022, 18:25:27sonra gerçekten büyüyecek işlere red veriyorlarFLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle