Size katılıyorum fakat şirket kurmanın öyle ciddi bir maliyeti bulunmamakta ,kosgebi bu yola tetikleyen de kosgebin ilk yıllarında ki hibelerinde kontrolsüzlükten kaynaklı poşet şirketlerin yüksek tutarlarda hibe almaları.
sonuç olarak denetim olmayan yerde afedersiniz toto tuman tutmazmış. ne kadar çabalarsa çabalasınlar denetlemedikleri sürece o poşet şirketler devam edecek.
buradan hibe desteği alanlar aldıktan sonra herşeyi nakite çevirip 1 yıl sonra battık süsü veremiyorlar mı sanki? adam akıllı denetçiler olsa kimse böyle birşeye girişmek istemez.
kaynak var, eğitim var, destek var fakat olması gereken denetim "yok"