FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
girişimci için bunları yaptıktan sonra kosgebten destek beklemek biraz garip. şahsım adına bu işlemleri yaptıktan sonra kredi alıp kısa sürede geri ödemek daha basit geliyor kosgebin saçmalıkları bitmiyor.

şirket kuruluş desteği almak için önce şirketi kurmuş olmak gerekiyor böyle saçmalık mı olurmuş
Size katılıyorum fakat şirket kurmanın öyle ciddi bir maliyeti bulunmamakta ,kosgebi bu yola tetikleyen de kosgebin ilk yıllarında ki hibelerinde kontrolsüzlükten kaynaklı poşet şirketlerin yüksek tutarlarda hibe almaları.