selamlar r10 ailesi lise son sınıfım okulumu değiştirdim bu yeni okulda her ilk ders kitap okunuyomuş haberim yoktu kitabım yok dediğimde yok yazıldm müdür emretmiş sizce bu yasalmı
mesela sokakta biri bıçaklandı ve şüpheli ahmet ya da ben ahmete bakıyolar o saatte okulda benimgi orda gözükmese sıkıntı çıkar yani ben orda yokmuşum gibi gözüküyor.
Hoca Beni yok yazdı
16
●874
- 22-09-2022, 21:00:44Derste olduğunuz halde mi yok yazıldınız? Yoksa geç kalma durumu var mıydı?
- 22-09-2022, 21:01:35Yaptıkları yasal değil. Eğer ders müfredatında yazıyorsa yapabilirler bu hareketlerini.
- 22-09-2022, 21:02:47Cimer'e bu durumu yazıyorsunuz İlçe/İl milli eğitim müdürlüğü ilgileniyor korkmayın çekinmeyin.Demhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle