• 21-09-2022, 16:15:50
    #1
    Selamlar herkese iyi günler dilerim.

    Herkesin bildigi gibi artık kayıt yaptırmak gerekiyor ancak kayıt sırasında KKTC ye pasaportsuz gidip gelince e devlet kayıt ekranında tc kimlik ile kayıt seçenegi var.

    Pasaport almadan kimligimle gidip geldigimde kayıt hakkım olcak mı ?

    Teşekkürler
  • 21-09-2022, 16:48:17
    #2
    Gürcistana gidip geldim 3 ay daha kullanma hakkı verdi
  • 21-09-2022, 17:30:50
    #3
    evet.