Selamlar herkese iyi günler dilerim.
Herkesin bildigi gibi artık kayıt yaptırmak gerekiyor ancak kayıt sırasında KKTC ye pasaportsuz gidip gelince e devlet kayıt ekranında tc kimlik ile kayıt seçenegi var.
Pasaport almadan kimligimle gidip geldigimde kayıt hakkım olcak mı ?
Teşekkürler