Selamlar herkese iyi günler dilerim.

Herkesin bildigi gibi artık kayıt yaptırmak gerekiyor ancak kayıt sırasında KKTC ye pasaportsuz gidip gelince e devlet kayıt ekranında tc kimlik ile kayıt seçenegi var.

Pasaport almadan kimligimle gidip geldigimde kayıt hakkım olcak mı ?

Teşekkürler