Merhabalar, 2. El taşıt kredisi kullanan var mı? Son 1 ay içerisinde taşıt kredisi alan var mı varsa hangi oranla aldınız? Bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Şuan hangi banka daha uyguna veriyor acaba?
100.000e kadar %70 veriyor diye biliyorum bu konuda tecrübeli arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum.
2. El taşıt kredi hk
5
●156
- 20-09-2022, 23:30:20merhabalar,
2016 model ve üstü araçlarda, araç kasko bedeli 400bin tl nin altındaki araçlara 48 ay vade ile araç kasko bedelinin %70 ini veriyorlar.
400bin üstü araçlarda 36 ay vade %50 sini veriyorlar.
birde zorunlu kasko falan yaptırıyorlar 10-20 bin tl arası daha düşük hesaplaman gerekir verilecek tutarı - 21-09-2022, 00:10:50Cevap için teşekkür ederim hocam, Sahibinden bakıyorum ilanlara 2012 modellerde örneği 100k peşinat 180 kredi vs deniliyor acaba 2016 üstü mü geçerli yoksa 2012 mi?Eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faiz oranına gelirsek bilginiz var mı acaba? - 21-09-2022, 00:16:16Faiz oranları kişiden kişiye göre değişiklik gösterir. Örneğin İş Bankası %2.05 faiz oranı veriyor. Ancak müşteri profiline göre %3'e kadar yükseliyor bu oran. Kredi puanınız çok iyiyse o zaman 2.05'den verir. Bunun dışında ödeme alışkanlıklarınız ve kredi puanınıza göre faiz oranı verilir.Balina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle