Merhabalar, 2. El taşıt kredisi kullanan var mı? Son 1 ay içerisinde taşıt kredisi alan var mı varsa hangi oranla aldınız? Bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Şuan hangi banka daha uyguna veriyor acaba?
100.000e kadar %70 veriyor diye biliyorum bu konuda tecrübeli arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum.