• 20-09-2022, 08:40:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    3 yil devam etmissin iste gerisini neden soruyorsun ki
    3 yil umut verip bazi eksik gordugun seyler sebebi ile ayrilma karari almayi dusunuyorsan Boyle bir kapasiten varsa hic bulasmayacaktin hatasiz kusursuz insan olmaz bir huyunu sevmessin yarin olur 5 huyunu seversin bu boyledir erkekligine laf ettirme ama oyle kelime kullandiginda sert tavir gostermek yerine bu kelime beni incitti lutfen bir daha Boyle kelimeler kullanma vs de ama eften puften sebeblerede takilma kizlarin utangac olmasi dogal.
  • 20-09-2022, 08:53:04
    #11
    Platin üye
    3 yıl sonunda bu noktaya gelmeniz üzücü
    soğuk ve baskın karakter ise bence geri kalan hayatına onsuz devam etmen daha hayırlı.
    seçimlerini iyi yapın en güzel yaşlarınızı böyle zor ilişkilerle heba etmeyin
  • 20-09-2022, 08:56:56
    #12
    Seni başkalarının yanında rencide ederim küçük düşürürüm gibi tehdit etmişsin. O da muhtemelen bu duruma sınırlenio söylemiştir. Sende de yanlış var yani.
    Birilerine göstermek ıcın yaşamaya gerek yok bence. Bir aradayken sana sıcak davranıyorsa problem yok.
  • 20-09-2022, 08:57:35
    #13
    Merhaba,

    işe bak sen 25 yaşına gelmişiz biz de hala çocukluk yapıyoruz. Arkadaşım illa ki senin dilediğin gibi mi davranacak? Herkesin karakteri, kendini ifade ediş şekli farklıdır. Kaldı ki dışarıda ulu orta yerde seni seviyorum demenin ne anlamı var, çevremde şimdiye kadar hiç duymadım arkadaş ortamında birbirine durduk yere seni seviyorum diyen kimseyi. Canım, aşkım, hayatım, bir tanem vb. ifadeleri kullanmasını mı istiyorsun? İstiyorsun da, hak ettin mi bakalım bu sıfatları? Herkes işin ucunu kaçırdı, altını boşalttı tamamen bu özel söylemlerin bile, sevgili olunca ikinci gün hayatı oluyor. Arkadaş ne yaşadın ki hayatı oluverdin iki günde? Bu konuda bana kalırsa bu söyleminle çocukluk eden sensin, bu kadar anlamsızlaştırmayın ilişkideki özel söylemleri. Diğer konular kendi aranızdaki şeyler bir şey diyemem ama bu kısma gerçekten takıldım.
  • 20-09-2022, 08:59:35
    #14
    Tamda böyle biri ile devam ederdim.
    Sizin aranızdaki ilişkiyi mecburmu herkese gösteriş diye ilan etmeye.
  • 20-09-2022, 09:03:57
    #15
    Gerçekten seven kişi için toplumun görüşü önemli değildir. O her zaman sizin yanınızda mutlu olmak ister. Elbette kendisini de size adamak ister her yerde!

    Ancak ailesi muhafazakar ise o zaman onlara laf söz gitmesini de istemeyebilir. Dolayısı ile ilişkisini açık açık yaşamaktan korkabilir!

    Siz hangi durumdasınız acaba?
  • 20-09-2022, 09:15:53
    #16
    İnsan içinde mıç mıç olmaktan, sevgisini sağa sola göstermekten ben de tiksinen bir insanım, işten, okuldan gelen sevgilisine hacdan gelmiş gibi karşılama merasimi düzenlenmesini de saçma bulurum.
  • 20-09-2022, 11:11:42
    #17
    Mertcanseyranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam orası öyle ama ne olursa olsun erkekliğe laf eden biriiyle devam etmek mantıklı mı
    hocam o kısmı anlayamadım. konuşmanın tamamını bilmeden de net bişi söylemek doğru olmaz.
    değerli kardeşim her zaman tüm ilişkilerinde herşeyi açık açık konuşman en iyisi. bence bunu da konuşmalısın. ne demek istedin diye.