Merhaba,

işe bak sen 25 yaşına gelmişiz biz de hala çocukluk yapıyoruz. Arkadaşım illa ki senin dilediğin gibi mi davranacak? Herkesin karakteri, kendini ifade ediş şekli farklıdır. Kaldı ki dışarıda ulu orta yerde seni seviyorum demenin ne anlamı var, çevremde şimdiye kadar hiç duymadım arkadaş ortamında birbirine durduk yere seni seviyorum diyen kimseyi. Canım, aşkım, hayatım, bir tanem vb. ifadeleri kullanmasını mı istiyorsun? İstiyorsun da, hak ettin mi bakalım bu sıfatları? Herkes işin ucunu kaçırdı, altını boşalttı tamamen bu özel söylemlerin bile, sevgili olunca ikinci gün hayatı oluyor. Arkadaş ne yaşadın ki hayatı oluverdin iki günde? Bu konuda bana kalırsa bu söyleminle çocukluk eden sensin, bu kadar anlamsızlaştırmayın ilişkideki özel söylemleri. Diğer konular kendi aranızdaki şeyler bir şey diyemem ama bu kısma gerçekten takıldım.