3 yıl sonunda bu noktaya gelmeniz üzücü
soğuk ve baskın karakter ise bence geri kalan hayatına onsuz devam etmen daha hayırlı.
seçimlerini iyi yapın en güzel yaşlarınızı böyle zor ilişkilerle heba etmeyin