• 20-09-2022, 08:32:15
    #1
    3 senelik bir ilişkim var telefonda konuşurken çok düz konuşuyor utandığını söylüyor seni seviyorum falan demeye toplum içinde kız arkadaşları varken güzel cümle söylediği yok onlar bizim aramızda olan şeyler diyor kaç yaşına gelmiş hala bunları takması sizce normal mi ? bu hareketleri buluşunca da yaparsan arkadaş ortamında orda insan içinde ben senin arkadaşın mıyım diye tepki vereceğimi söyledim . erkek değilsin gözümde artık falan dedi ne alaka bu dedikleri affedilir şeyler mi sizce
  • 20-09-2022, 08:33:33
    #2
    Hocam özgüvensiz olabilir utanıyor olabilir eğer seviyorsa zaten hissedersiniz o his yoksa zaten uzatmanın anlamı yok ama dediğim gibi utangaç çekingen olabilir.
  • 20-09-2022, 08:35:12
    #3
    hocam utangaç bir insan ama ben öyle şeyler sevmiyorum demesi saçma geliyor utanıyorum diyebilir ama dediği şeyler ve erkekliğime laf etmesi ne kadar doğru
  • 20-09-2022, 08:36:00
    #4
    Normal
  • 20-09-2022, 08:36:50
    #5
    Mertcanseyranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam utangaç bir insan ama ben öyle şeyler sevmiyorum demesi saçma geliyor utanıyorum diyebilir ama dediği şeyler ve erkekliğime laf etmesi ne kadar doğru
    İnsanların bir sınır noktası vardır ve siz onu aşmış olabilirsiniz, isteyerek dediğini düşünmüyorum
  • 20-09-2022, 08:37:14
    #6
    Yaş kaçtı acaba ?
  • 20-09-2022, 08:37:43
    #7
    gayet normal hocam. herkes herşeyi uluorta yaşayacak diye bişi yok. bence sahip çıkmalısın sevdiğin insana. bu zamanda zor bulunuyor.
  • 20-09-2022, 08:38:05
    #8
    21 olacak
  • 20-09-2022, 08:39:26
    #9
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet normal hocam. herkes herşeyi uluorta yaşayacak diye bişi yok. bence sahip çıkmalısın sevdiğin insana. bu zamanda zor bulunuyor.
    hocam orası öyle ama ne olursa olsun erkekliğe laf eden biriiyle devam etmek mantıklı mı