3 senelik bir ilişkim var telefonda konuşurken çok düz konuşuyor utandığını söylüyor seni seviyorum falan demeye toplum içinde kız arkadaşları varken güzel cümle söylediği yok onlar bizim aramızda olan şeyler diyor kaç yaşına gelmiş hala bunları takması sizce normal mi ? bu hareketleri buluşunca da yaparsan arkadaş ortamında orda insan içinde ben senin arkadaşın mıyım diye tepki vereceğimi söyledim . erkek değilsin gözümde artık falan dedi ne alaka bu dedikleri affedilir şeyler mi sizce