arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet normal hocam. herkes herşeyi uluorta yaşayacak diye bişi yok. bence sahip çıkmalısın sevdiğin insana. bu zamanda zor bulunuyor.
hocam orası öyle ama ne olursa olsun erkekliğe laf eden biriiyle devam etmek mantıklı mı