• 19-09-2022, 14:19:20
    #1
    Arkadaşlar herkese merhabalar. 1 ay sonra aracın muayenesi geliyor. Öncesinde çalışmayan kısımları yaptırayım diyorum. Aracın sinyal kolu takılı kalmıyor. Yani sağa sola sinyal vereceğim zaman kolu yukarı ittirip elle tutuyorum. Bunu yaptırmasam geçer mi sizce ? Teşekkürler.
  • 19-09-2022, 14:20:07
    #2
    Geçmeyebilir çünkü vize kontrolünü vizeciler yapıyor
  • 19-09-2022, 14:21:21
    #3
    Platin üye
    geçmez malesef
    ağır kusur
  • 19-09-2022, 14:21:24
    #4
    geçmez
  • 19-09-2022, 14:23:43
    #5
    Vize hizmeti veren kişiler varsa bulunduğunuz il/ilçede onların maalesef anlaşmalı vizecileri oluyor. Her türlü geçiriyorlar belli ücret karşılığında.
  • 19-09-2022, 14:25:06
    #6
    %90 geçmez hocam ağır kusur olarak işaretlenir
  • 19-09-2022, 14:26:05
    #7
    Geçmemeli
  • 19-09-2022, 14:46:56
    #8
    Kesin olarak geçmez, gözden kaçması lazım ki mümkün değil çok fazla.
  • 19-09-2022, 14:47:30
    #9
    Geçmez hocam. Trafiği riske atıyor zaten.