Arkadaşlar herkese merhabalar. 1 ay sonra aracın muayenesi geliyor. Öncesinde çalışmayan kısımları yaptırayım diyorum. Aracın sinyal kolu takılı kalmıyor. Yani sağa sola sinyal vereceğim zaman kolu yukarı ittirip elle tutuyorum. Bunu yaptırmasam geçer mi sizce ? Teşekkürler.