• 19-09-2022, 13:07:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Kuzenimin eski bir acer laptopu vardı ona format attik windows 7 yaptık ama wi-fi açılmıyor bu sorunu nasıl çözebilirim?

    FN+F3 yapıyorum ama yine de açılmıyor.

  • 19-09-2022, 13:09:37
    #2
    sürücüleri eksik kurmuş olabilirsiniz sürücüleri kontrol edin.
  • 19-09-2022, 13:11:25
    #3
    Driverla ilgili bir durum gibi görünüyor, bilgisayarım > Yönet > aygıt yöneticisine bakın ünlem veya çarpı varsa o driver eksiktir yada hatalı kurulmuştur.
  • 19-09-2022, 13:12:37
    #4
    Merhabalar.
    Bilgisayarınızın sürücüleri ile ilgili bir sorun olabilir.
    1. Windows güncellemelerini kontrol edin.
    2. Başlat menüsünde arama yaparak "Aygıt Yöneticisi" ni bulun ve orada sorunlu herhangi bir donanımın olup olmadığını kontrol edin.
    3. İnternetten bilgisayarınızın marka ve modeline uygun wifi sürücülerini indirip kurmayı deneyin.
    4. drp.su adresindeki online tool'u indirip komple bir sürücü taraması yaptırın.
  • 19-09-2022, 13:12:48
    #5
    kablo ile internete bağlayın driver booster ile tarayın eksik dırıver kurulacaktır sonra kablosuz deneyin
  • 19-09-2022, 13:45:09
    #6
    dandanakan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kablo ile internete bağlayın driver booster ile tarayın eksik dırıver kurulacaktır sonra kablosuz deneyin

    aradığım cevap