Merhaba arkadaşlar,
Kuzenimin eski bir acer laptopu vardı ona format attik windows 7 yaptık ama wi-fi açılmıyor bu sorunu nasıl çözebilirim?

FN+F3 yapıyorum ama yine de açılmıyor.