Merhabalar R10'da Bir uygulama indirdik sağolasın trojen cıktı malwarebytes kullanıyorum yanılttı beni sağolasın @mckahriman; kendisi konu açmış virüslü trojenli programı bizlere
sundu bizde indirdik .exe'yi açtıktan sonra tüm oturumlar kapandı discord'ta dahil ve pc kapatıp açtığımda node.js ile bişiler yapıyor sanırım full powersehll doluyor görev yöneticim bunun icin komple nasıl temzileyebilirim ve gerekli açıklama bekliyorum @mckahriman; ?
trojen yedim Hangi Antivirus programı kullanmalıyım ?
19
●792
- 18-09-2022, 23:48:18Üyeliği durdurulduinterneti kapatıp malwarebytes ile tam tarama yapın duzelecktr oyleMetin2sms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2022, 23:48:22modlu windwos kullandığım icin geri yüklemem yok malesef olumsuz butlgsari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2022, 23:52:02Format atmanızı tavsiye ederim hocam. İnsanın midesi bulanıyor böyle durumlarda.
- 18-09-2022, 23:54:01eset nod 32 başka bir pc varsa live cd yapin cd den eset başlangiç taramasi yapin interneti kesip temizler büyük ihtimalle
- 18-09-2022, 23:59:39Muhtemelen stealler yediniz. Tüm browser cookieleriniz, şifreleriniz browser tabanlı kullandığınız metaamask gibi cüzdan loglarınız varsa karşı tarafa geçmiştir.Metin2sms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapmanız gereken öncelikle browser üzerinden tüm mail adreslerinden tek tek çıkış yapmanız.
Daha sonra metamask gibi cüzdanlarınız var ve bakiyeli ise bunları 2fa korumalı bir yere transfer edin.
Mail adresleriniz öncelikli tüm şifrelerinizi değiştirerek seçenek var ise hepsine 2fa koyun.
Bazı steallerlar veya ratlar pc içinde bulunan xml,doc,txt gibi dökümanlarıda çekiyor bilgisayarınızda bu tip bir dökümanın içinde 12 kelimelik gizli şifreleriniz kredi kartı bilgileriniz vb. önemli bilgileriniz var ise onlarıda koruma altına almalısınız.
geçmiş olsun.